wynajem:

Wszelkie kwestie związane z wynajmem:
Maciej Nogieć
602 593 074
maciej.nogiec68@gmail.com

cennik:

Cennik wynajmu Sceny Gliwicka 120 (załącznik nr 1. do umowy najmu) obowiązujący w 2024 roku:

1. Ceny najmu są wyrażone:

  • w stawkach za jedną godzinę (pkt.4. do 7.)
  • w stawkach za cały dzień, który obejmuje czas do 10 godzin pkt. (8. i 9.).

2. Minimalny czas najmu to 3 godziny.

3. Podstawowa cena najmu obejmuje:

  • obsługę szatni (1 osoba -liczba gości do 120 osób lub 2 osoby – gości powyżej 120 osób);
  • obsługę techniczną w zakresie udostępnienia i nadzoru technicznego sprzętu nagłośnieniowego i oświetleniowego (1 osoba lub 2 osoby w przypadku bardziej złożonych realizacji);
  • użytkowanie sprzętu stanowiącego podstawowe wyposażenie Sali (załącznik nr 2.do umowy najmu).

4. Ceny od poniedziałku do czwartku dla wydarzeń realizowanych i kończących się do godziny 16:00:

  • koszt jednostkowy 400,00/h za pierwsze 3 godziny i 300,00 za każdą następną rozpoczętą godzinę.

5. Ceny od poniedziałku do czwartku dla wydarzeń realizowanych po godzinie 16:00:

  • koszt jednostkowy 550,00/h za pierwsze 3 godziny i 350,00 za każdą następną rozpoczętą godzinę.

6. Ceny od piątku do niedzieli dla wydarzeń realizowanych i kończących się do godziny 16:00:

  • koszt jednostkowy 600,00/h za pierwsze 3 godziny i 300,00 za każdą następną rozpoczętą godzinę.

7. Ceny od piątku do niedzieli dla wydarzeń rozpoczynających się po godzinie 16.00:

  • koszt jednostkowy 650,00/h za pierwsze 3 godziny i 350,00 za każdą następną rozpoczętą godzinę.

8. Ceny od poniedziałku do czwartku za dzień (do 10 godzin) 3300,00 plus opłata za każdą następną rozpoczętą godzinę: 200,00.

9. Ceny od piątku do niedzieli za dzień (do 10 godzin) 3500,00 plus opłata za każdą następną rozpoczętą godzinę: 200,00.

10. Naliczanie czasu najmu następuje od chwili wejścia do obiektu i rozpoczęcia działań związanych z realizacją wydarzenia, do opuszczenia obiektu. Naliczenie kolejnej godziny najmu następuje z upływem jej pierwszych 20 minut.

11. Dla wynajmów od 1 lutego 2024 roku wszystkie kwoty podane w cenniku to kwoty netto, do których należy doliczyć VAT w wysokości 23%.

12. Wynajem z montażem w dniu poprzedzającym realizację wydarzenia, wynajem cykliczny, wynajem sprzętu niestanowiącego podstawowego wyposażenia sceny, umowa na podział wpływów z biletów- są omawiane i ustalane indywidualnie w drodze negocjacji.

wyposażenie:

Światło:

  • sterownik świateł Alfa /255/24
  • sterownik świateł DMX poprzez software PC (QLC+ v4) (złącze 3PIN lub 5PIN)
  • dimmer współpracujący z 24 obwodami zasilającymi
  • 8x reflektor DTS Scena 650/1000 MK2 FR Fresnel
  • 8x reflektor DTS Scena 300/500 MK2 FR Fresnel
  • 4x reflektor DTS Scena 650/1000 MK2 PC Anti Halo
  • 4x reflektor DTS Scena 300/500 MK2 PC Anti Halo
  • Reflektor DTS Profilo 1000 20°-50° Zoom BK
  • 2x reflektor LED PAR 64 COB SHORT Mk2 200W/300W
  • 6x reflektor LED PAR LED 18×3 RGB (oświetlenie horyzontu)
  • Stairville DS-2 RF DMX (jednokanałowy dimmer działający w trybie włącz/wyłącz do obsługi „domowych” żarówek LED)

Dźwięk:

  • Mikser Behringer x32 Compact (reżyserka na wprost sceny w odległości 20m)
  • Końcówka mocy 1x the t.amp TA 2400 MK-X
  • Kolumny głośnikowe: 2x JBL JRX 225 (
  • Monitory sceniczne 2x Mackie SRM350 v3
  • Odbiorniki 5x Shure BLX4R
  • Nadajniki 5x Shure BLX1 H8E
  • Mikrofon nagłowny 5x Shure MX153
  • Mikrofon bezprzewodowy Shure Beta 58A
  • Mikrofon przewodowy x2 Shure 58
  • Mikrofon pojemnościowy x3 Rode NT1-A (podwieszone nad sceną)
  • Art PDB-4 Di-Box pasywny 4 kanałowy
  • D-box DOD265 pasywny

Inne:

  • Maszyna do dymu Hazer 1500 + wentylator

galeria zdjęć:

rzuty sceny i sali: