Wszelkie kwestie związane z wynajmem:
Maciej Nogieć
602 593 074
maciej.nogiec68@gmail.com
wynajem:
cennik:
Cennik wynajmu Sceny Gliwicka 120 (załącznik nr 1. do umowy najmu) obowiązujący w 2024 roku:
1. Ceny najmu są wyrażone:
- w stawkach za jedną godzinę (pkt.4. do 7.)
- w stawkach za cały dzień, który obejmuje czas do 10 godzin pkt. (8. i 9.).
2. Minimalny czas najmu to 3 godziny.
3. Podstawowa cena najmu obejmuje:
- obsługę szatni (1 osoba -liczba gości do 120 osób lub 2 osoby – gości powyżej 120 osób);
- obsługę techniczną w zakresie udostępnienia i nadzoru technicznego sprzętu nagłośnieniowego i oświetleniowego (1 osoba lub 2 osoby w przypadku bardziej złożonych realizacji);
- użytkowanie sprzętu stanowiącego podstawowe wyposażenie Sali (załącznik nr 2.do umowy najmu).
4. Ceny od poniedziałku do czwartku dla wydarzeń realizowanych i kończących się do godziny 16:00:
- koszt jednostkowy 400,00/h za pierwsze 3 godziny i 300,00 za każdą następną rozpoczętą godzinę.
5. Ceny od poniedziałku do czwartku dla wydarzeń realizowanych po godzinie 16:00:
- koszt jednostkowy 550,00/h za pierwsze 3 godziny i 350,00 za każdą następną rozpoczętą godzinę.
6. Ceny od piątku do niedzieli dla wydarzeń realizowanych i kończących się do godziny 16:00:
- koszt jednostkowy 600,00/h za pierwsze 3 godziny i 300,00 za każdą następną rozpoczętą godzinę.
7. Ceny od piątku do niedzieli dla wydarzeń rozpoczynających się po godzinie 16.00:
- koszt jednostkowy 650,00/h za pierwsze 3 godziny i 350,00 za każdą następną rozpoczętą godzinę.
8. Ceny od poniedziałku do czwartku za dzień (do 10 godzin) 3300,00 plus opłata za każdą następną rozpoczętą godzinę: 200,00.
9. Ceny od piątku do niedzieli za dzień (do 10 godzin) 3500,00 plus opłata za każdą następną rozpoczętą godzinę: 200,00.
10. Naliczanie czasu najmu następuje od chwili wejścia do obiektu i rozpoczęcia działań związanych z realizacją wydarzenia, do opuszczenia obiektu. Naliczenie kolejnej godziny najmu następuje z upływem jej pierwszych 20 minut.
11. Dla wynajmów od 1 lutego 2024 roku wszystkie kwoty podane w cenniku to kwoty netto, do których należy doliczyć VAT w wysokości 23%.
12. Wynajem z montażem w dniu poprzedzającym realizację wydarzenia, wynajem cykliczny, wynajem sprzętu niestanowiącego podstawowego wyposażenia sceny, umowa na podział wpływów z biletów- są omawiane i ustalane indywidualnie w drodze negocjacji.
wyposażenie:
Światło:
- sterownik świateł Alfa /255/24
- sterownik świateł DMX poprzez software PC (QLC+ v4) (złącze 3PIN lub 5PIN)
- dimmer współpracujący z 24 obwodami zasilającymi
- 8x reflektor DTS Scena 650/1000 MK2 FR Fresnel
- 8x reflektor DTS Scena 300/500 MK2 FR Fresnel
- 4x reflektor DTS Scena 650/1000 MK2 PC Anti Halo
- 4x reflektor DTS Scena 300/500 MK2 PC Anti Halo
- Reflektor DTS Profilo 1000 20°-50° Zoom BK
- 2x reflektor LED PAR 64 COB SHORT Mk2 200W/300W
- Stairville DS-2 RF DMX (jednokanałowy dimmer działający w trybie włącz/wyłącz do obsługi „domowych” żarówek LED)
Dźwięk:
- Mikser Behringer x32 Compact (reżyserka na wprost sceny w odległości 20m)
- Końcówka mocy 1x the t.amp TA 2400 MK-X
- Kolumny głośnikowe: 2x JBL JRX 225
- Subwoofer aktywny: x2 Mackie SWA1801
- Monitory sceniczne 2x Behringer Eurolive B112D
- Odbiorniki 5x Shure BLX4R
- Nadajniki 5x Shure BLX1 H8E
- Mikrofon nagłowny 5x Shure MX153
- Mikrofon nagłowny 3x Shure PGA31-TQG
- Mikrofon bezprzewodowy Shure Beta 58A
- Mikrofon przewodowy x2 Shure 58
- Mikrofon pojemnościowy x3 Rode NT1-A (podwieszone nad sceną)
- Art PDB-4 Di-Box pasywny 4 kanałowy
- 2x D-box DOD265 pasywny
Inne:
- Maszyna do dymu Hazer 1500 + wentylator
- projektor